At klippe i strik

Jeg har kastet mig ud i det.
Jeg har strikket en cardigan.
Og klippet den midt over (lodret).
Med vilje.
Kan man blive afhængig af at klippet strik? Det er i hvert fald på den ene side frygtelig nervepirrende og på den anden komplet tilfredsstillende.
Jeg har fulgt Liselotte Wellers anvisninger i opskriften på en “Sommersky”
Her henviser hun til en engelsk side, hvor der er en detaljeret trin-for-trin-vejledning til stedking (Steeking 2)
Den er genial!
Mit problem var så bare, at min sommersky er i hulstrik, så man kan jo se kontrastfarven gennem strikket… Øv bøv
… Indtil jeg læste fortsættelsen – steeking 3
Så er der pludselig mening i galskaben med kontrastfarven 🙂 Så nu skal jeg i gang med at “sandwiche” min cardigan!

IMG_1193.JPG

IMG_1194.JPG

Skriv et svar

